Tensegrity

21.02.2024


Když jsme si domlouvali datum a téma našeho dalšího setkání, mimo jiné padl i pojem "tensegrity". Zeptala jsem se: Víte, o co se jedná? A jednoznačnou odpovědí bylo kroucení hlavami. Takže téma dalšího setkání bylo jasné! Víc jsem neprozradila, naše další setkání jsem nechala zahalené tajemstvím. 😉A ono to tak zůstalo i po setkání. 😉
Prve jsem pustila prezentaci, ale kupodivu nikdo kouzelné stolečky, křesílka a podobně neznal. Po dvou třech snímcích jsme se rozhodli, že si prve dvě tensegrity vyrobíme, pak se vrátíme k prezentaci. Jaj, ta špachtlová nám dala zabrat!! Ale srandy jsme si užili habaděj, i když se úplně nedařilo, pohoda vládla neskonalá. Tensegrita vytištěná na 3D tiskárně už tolik času nezabrala, ale už na ni moc elánu, síly a vůle nezbylo. 😉Na celé čáře zvítězila možnost si kouzelný stoleček objednat od úžasného ÚDIFu. 🤣
V hlavě mám i vyrobení velké tensegrity po vzoru Rity Chalupníkové, dokonce se jeden z účastníků nabídl, že u něho v dílně je možné komponenty nařezat. U mě na chodbě v paneláku to fakt nezvládnu. Výzva: dáme to??? 🤣🤣🤣 Jasný!!💪🏻💪🏻💪🏻


Lenka 

Elixír do škol, z. ú.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky